Vše o nákupu

Pro snazší orientaci zde na jednom místě najdete ty nejdůležitější informace o nákupu, nabídce služeb, možnostech spolupráce nebo řešení nejčastějších situací. V případě, že byste zde ani tak nenašli odpověď na svůj dotaz, nás kontaktujte. Rádi vám poradíme.

 

 

Nejčastější dotazy zákazníků

🔵  MUSÍM SE PRO OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ ZAREGISTROVAT?
Samozřejmě Vás nebudeme k ničemu nutit, takže pro uskutečnění nákupu registrace nutná není. Stát se členem věrnostního programu tenzi.cz však přináší mnoho výhod. Máte vždy přehled o nejnovějších slevách, bonusech a akčních nabídkách pro členy programu.

Vaše předchozí objednávky se ukládají do historie a Vy tak nemusíte znovu hledat produkty, které si kupujete pravidelně. Registrace u nás navíc není závazná, můžete ji tedy kdykoliv bezplatně zrušit. Zaregistrovat se můžete zde.

 

🔵 ZA JAK DLOUHO MI ZBOŽÍ DORAZÍ?
Termín dodání objednávky se odvíjí od dopravce a způsobu dopravy, které jste si zvolili.

Dopravce má Vaše kontaktní údaje a bude Vás informovat o přesném termínu a času doručení.

 

🔵 ZBOŽÍ MI STÁLE NEPŘIŠLO, CO TEĎ?
Zkontrolujte si Vaši e-mailovou schránku, dopravce Vám mohl zaslat dodatečné informace o termínu dodání, případně Vám zpráva mohla spadnout do spamové schránky.

Pokud dopravce žádné informace neposkytl, kontaktujte náš zákaznický servis na: +420 775 592 246 a my situaci rychle vyřešíme.

 

🔵 PŘIŠEL MI JINÝ, NEBO POŠKOZENÝ VÝROBEK.
Kontaktujte náš zákaznický servis na eshop@tenzi.cz, nebo +420 775 592 246, a my problém v co nejkratší době vyřešíme.

 

🔵 JE MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR ZBOŽÍ?
Zboží si můžete vyzvednout v naší kanceláři na adrese Topolová 915, 289 24 Milovice v pracovní dny od pondělí do pátku mezi 8:00 – 14:00.
Objednané zboží, které je na centrálním skladu, odesíláme na výdejní místo v den objednání při objednávce do 08:00 hod.

Vyzvednutí v tomto případě je možné v ten samý den. O přesném termínu vyzvednutí zboží budete vždy informováni e-mailem. V košíku je vždy u každého zboží uvedena doba dodání.

 

🔵 CHCI ZMĚNIT POTVRZENOU OBJEDNÁVKU, JAK MÁM POSTUPOVAT?
Měnit zadanou a potvrzenou objednávku lze pouze v případě volby dodání na dobírku. Kontaktujte nás telefonicky nejpozději do 30 minut od potvrzení objednávky a my provedeme požadované změny za Vás.

Telefonní kontakt na zákaznickou linku je +420 775 592 246.

 

🔵 JAK ZJISTÍM, ŽE PLATBA PROBĚHLA V POŘÁDKU?
Po dokončení objednávky posíláme na Vámi uvedenou adresu potvrzovací e-mail. V případě, že Vám e-mail nedorazil se nejdříve podívejte do spamové schránky a poté kontaktujte náš zákaznický servis na marketing@tenzi.cz.

 

🔵 KDE SE MOHU INFORMOVAT O STAVU REKLAMACE?
Veškeré potřebné informace o stavu reklamace jsme Vám odeslali na e-mail, další dotazy rádi zodpovíme na zákaznické lince +420 775 592 246  případně na marketing@tenzi.cz.

Napište nám

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole: